Social Media

wtorek, 12 stycznia 2016

Najlepsi z najlepszych czyli HITY 2015 roku


Hej kochani,

Mamy już 2016 rok co oznacza podsumowanie ulubieńców kosmetycznych. Ale na samym początku życzę Wam kochani wszystkiego najlepszego w Nowym Roku, aby Wasze postanowienia się w 100% sprawdziły i żeby był to rok jeszcze lepszy od poprzedniego.
A wracając już to tematu posta przedstawiam wam HITY kosmetyczne 2015 r. Nie ma tu średniaków są tu same perełki, które sprawdziły/ają  i na pewno będę po nie sięgać w tym roku. Więc nie przedłużając zaczynamy :)

1. Zaczynamy od podkładu L'Oreal Infallible 24H, który jako jeden z nielicznych jest dobrany do mojego koloru skóry. Jest to podkład który ma tony żółte a nie różowe, jest kryjący, ale nie zapycha i nie daje uczucia maski ani tzw ciastka na twarzy, utrzymuje się długo i daje matowe wykończenie. Za pewne kupie go nie raz. Mam go w kolorze 125



2. Puder Rimmel STAY MATTE jest kolejnym hitem do twarzy z 2015 roku. Nie wiem dlaczego dopiero w tamtym roku go kupiłam, ale mimo to bardzo się cieszę bo jest naprawdę dobry. Dobrze matuje buzie i przy tym nie zostawia efektu pudrowatości, utrzymuje podkład matowy i na swoim miejscu bardzo długo. Na pewno kupie go ponownie. Mam go w kolorze 001




3. Korektor z L'Oreal True Match bardzo dobrze kryje niedoskonałości i nadaje się również pod oczy. Zakrywa sińce pod oczami nie wysuszając. Najbardziej podoba mi się w nim to, że ma żółte tony, a większość korektorów ma tony różowe. Na pewno zostanie u mnie na dłużej. Mój kolor to 1.


4. Przechodząc do oczu, znalazłam najlepszą maskarę do rzęs jest nią Maybelline Lash sensational. Podkręca, wydłuża i zarazem pogrubia, nie osypuje się. Jeśli chcecie więcej informacji o tej maskarze to  zapraszam was tu ->http://martynasobczak.blogspot.com/2015/05/lash-sensational-maybelline.html



5. Kolejny produkt u mnie ma 2 zastosowania. Używam go do podkreślania brwi i od połowy roku gdy go kupiłam mam go na brwiach prawie cały czas. Jeśli szukacie taniego zamiennika pomad do brwi takich jak z Inglota czy ABH to polecam wam tą serie z Maybelline Color Tattoo Drugie zastosowanie to baza pod cienie, dobrze utrzymuje cienie i jest matowy. Jeśli jesteście ciekawi jak on wygląda na brwiach to możecie zobaczyć tu->http://martynasobczak.blogspot.com/2015/12/makijaz-swiateczny_7.html. Kolor jaki posiadam to Creamy Beige 98




6. Zostając przy oczach, kolejnymi ulubieńcami są cienie z Inglota, a w tym roku głównie  ulubionymi były 2 cienie (z lewej z prawej ) Nie dość, że to są przepiękne kolorki, to ich pigmentacja i trwałość są bardzo dobre, prezentują się na powiece bardzo ładnie.


7. Ostatnim i za razem jedynym produktem do ust jest pomadka matowa w kredce z Golden Rose Matte lipstick crayon w kolorze 10. Jest to przepiękna pomadka o cudownym kolorze, nie przesusza moich ust mimo tego, że jest matowa, również jej trwałość jest dużym plusem gdyż potrafi się trzymać na ustach 5 godzin z jedzeniem i picem. Jeśli szukacie i lubicie matowe pomadki o lekkim satynowym wykończeniu to koniecznie musicie je wypróbować, a przede wszystkim ten kolor, który ma tony brudnego różu.


8. Pędzel z Real Techniques, nie mogło go zabraknąć tu gdyż zakochałam się w nim od pierwszego użycia. Jest tam mięciutki i milutki, że używanie go do nakładania podkłądu to sama przyjemność. Nie pozostawia smug i bardzo łatwo się go myje, a co ważne szybko wysycha mimo iż jest zbity. Nie żałuje ani złotówki na niego, bo jest cudowny.



Oto moje HITY kosmetyczne, a jakie są Wasze? Piszcie w komentarzach co polecacie, a może tu znalazł się Wasz jakiś ulubieniec? Komentujcie, gorące buziaczki i do następnego :*

28 komentarzy:

  1. ja to sb bym kupiła ta rozowa kredke
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam, jest naprawdę super. Jak kupisz i przetestujesz daj znać co o niej sądzisz :)

      Usuń
  2. świetne rzeczy, hm muszę wybrać się na małe zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne rzeczy, ja się niestety nie maluje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Posiadam wiekszoosc z tych kosmetykow i rzeczywiscie sa genialne! Swieetny blog!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post. ♥

    __________________________
    Zapraszam: http://patrycjakarpik.blogspot.com/2016/01/stylizacje-z-instagrama.html ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa tej maskary i zamierzam ją kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie poznałam żadnego z Twoich faworytów! :-) Ale to trochę dlatego, ze ugrzęzłam po uszy w naturalnych i mineralnych kosmetykach.

    Ale pędzle RT mnie kuszą! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowności <3 Raj kobiety!
    Bardzo ladny post! Dziekuje za komentarz u mnie :*
    Pozdrawiam i również obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna ta pomadka w kredce :)

    OFFICIAL PATTY :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja osobiście uwielbiam tusz z Maybelin

    OdpowiedzUsuń
  11. nie maluje się, więc produkty mi się nie przydadzą, ale zapowiadają się fajne ;)
    pozdrawiam i obserwuje,
    frydrychmartyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Rimmel Stay Matte jest genialny! Świetnie kryje. Nie posiadam go, tylko kilka razy pożyczałam od koleżanki, ale nic nie stałoby na przeszkodzie, abym kupiła go także sama.

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja w większości używam kosmetyków z U20 :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam ten puder stay matte :D Bardzo dobry puder :)
    http://wikaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Sama sie ostatnio zastanawiałąm nad tą kreska z Golden Rose, tylko i innym kolorze. :) Ciekawi ulubieńczy. :)
    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam tę maskarę! Pozdrawiam
    sssddday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe ulubione rzeczy.
    Mnie najbardziej zainteresowała maskara, szukam jakiejś i nie mogę znaleźć.Dzięki Tobie wypróbuję ją! ♥

    Zapraszam do mnie ⬇
    colorful-dreams9.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam pędzle tego typu! A cienie z Inglota są idealne!
    Obserwuję! Mega blog!
    thegirlsarentideal.blogspot.com
    Zostanę na dłużej! ~Andziik ❤

    OdpowiedzUsuń
  19. hej super kosmetyki :)
    Fajny blog.
    Zapraszam do mnie http://sisterse-k.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Puder to mój zdecydowany faworyt! Wygrywa z każdym innym. Jeżeli chodzi o korektor to dam cynk, że w HEBE przy zakupie podkładu, pudru lub różu z tej serii korektor można kupić za 1 grosz :)
    ~Muff

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne :) mam ten sam puder i podklad a po z atym do posta nic dodac nic ujac :) http://luska-luu.blogspot.com/2016/01/good-energy.html

    OdpowiedzUsuń
  22. moim ulubieńcem jest maseczka oczyszczająca z soraya, jako jedna z kilku nie zawiera kwasu, który wywołuje u mnie alergię oraz płukanka do włosów, która stopniowo pozbywa się farby z włosów i wraca do naturalnego koloru nie niszcząc struktury włosa.. strasznie podoba mi się matowa kredka po ust, kiedyś miałam odcień nude i nie mg znaleźć takiego odcienia..

    xluuxyaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Golden Rose najlepsze *,* zgadzam się.Z rimmel to kosmetyki wszystkie są super. Ja najbardziej lubię z tej firmy pomadki <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawa jest ta pomadka z GR :)

    blogily <-- Dodaj na snapie grupe pomocnych bloggerek. Rozmawiamy o kosmetykach, desginach itp.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ta różowa pomadka i podkład chyba najbardziej zwróciły moją uwagę. Świetne zakupy. Bardzo lubie takie wpisy kosmetyczne, nigdy nie wiem w sklepie jak dany produkt działa i jakie ma właściwości. To bardzo pomocne!
    Pozdrawiam :)
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń