Social Media

poniedziałek, 7 grudnia 2015

Makijaż świąteczny

❄️❄️❄️❄️
Hej kochani,

dzisiaj mam dla was makijaż świąteczny, ale na pewno to nie jedyna okazja, na jaką może się przydać. Czerwone usta to klasyka, ale może nie każdemu się spodobają i nie każdemu będą pasować, więc możecie zmienić je na jakiś delikatniejszy kolor. Pamiętajcie, że to są tylko moje propozycje, inspiracje dla was, nie musicie robić wszystkiego krok po kroku jak ja.







 ❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️
LISTA PRODUKTÓW / PRODUCTS USED :

Podkład/Foundation: Loreal Infallible 24H (125)
Korektor/Concealer: Loreal True Match (Ivory)
Puder/Powder; Rimmel Stay Matte (001)
Bronzer/Bronzer: The Balm (Bahama mama)
Brwi/Brow: Maybelline Color Tattoo 24h (Creamy Beige 98)
Eyeliner/Eyeliner: Golden Rose Metallic (02)
Cienie/Eyeshawdow: Inglot (463, 337)
Tusz/Mascara: Maybelline Lash Sensational
Kredka do ust/Lip liner: Kobo Long Lasting (Holliwood 106)

6 komentarzy:

  1. Śliczny makijaż mi się bardzo podoba a czerwień na ustach podkreśla resztę makijażu :)

    Zapraszam do siebie ;)

    http://moda-naszym-swiatem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie eyeliner się prezentuje :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny eyeliner! :)

    obserwuję, zapraszam do mnie http://limonkaaaa.blogspot.com/2015/12/diy-accessories-for-your-room.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna jesteś, a liner idealny na święta czy sylwestra <3
    zapraszam do siebie:
    www.fflare.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne brwi :)
    www.phootoandstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń