Social Media

poniedziałek, 14 grudnia 2015

Czas świąteczny - Przygotowania do świąt

Hej kochani,

grudzień to wyjątkowy miesiąc, czas w którym myślimy o prezentach, jak ubrać choinkę czy przystroić dom. Jeśli jeszcze nie macie pomysłu, przychodzę z pomocą. Pokażę wam przygotowania do świąt, które zbliżają się do nas wielkimi krokami.

1. Zapach- nie kupuję świec, gdyż uważam, że są zbyt drogie. Zastępuje je woskami, które pachną przepięknie i są znacznie tańsze nić świece. Jedyne co do nich potrzebujecie to kominek, który możecie kupić za parę złotych. Woski jakie mam to;


2. Lampki- tworzą one cudowny klimat, najchętniej zawiesiła bym je wszędzie, ale bez przesady. Swoje kupiłam w tamtym roku w biedronce, ale myśle że i w tym roku dostaniecie je tam lub w innym sklepie typu Auchan czy Castorama. Lampki powiesiłam nad łóżkiem na dwóch ramkach. Uważam, że wygląda to przepięknie, szczególnie nocą, tworzy wspaniały klimat.


3.Piernik/pierniczki- świąteczne przysmaki, przy których można się świetnie bawić, dekorując je na tysiące sposobów. Ja cukiernikiem dobrym nie jestem, więc pierniczki piecze moja siostra, ale wspólnie je dekorujemy. Natomiast w tym roku mam zamiar upiec piernika na wigilię klasową, ale że nie chcę nikogo otruć, to skorzystam z "gotowego" ciasta.


4.Wiszące ozdoby- w tym roku postanowiłam, że moją choinkę przyozdobię w "bombki", które wyglądają na hand made. Te które tu widzicie pochodzą z Rossmanna. Jeszcze nie wiszą na choince gdyż ubieram ją dopiero za tydzień, ale gdy już będzie gotowa na pewno się pojawi.


5. Kartki- tradycją w naszej rodzinie jest pisanie kartek na święta do bliskich. Uważam, że jest to cudowna tradycja, gdyż pomimo rozwoju technologicznego nadal wysyłamy kartki. A u was nadal kultywowany jest ten zwyczaj ?









9 komentarzy:

  1. uwielbiam grudzień, jest taki niesamowity ^^ <3
    pozdrawiam, obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lampki to taka niewielka rzecz, a tworzą taki magiczny klimat. W grudniu siedzę cały czas tylko i wyłącznie przy nich ;)

    http://martynakrysinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też wolę woski niż świece :) Pierniki piekłam w sobotę, wyszło ich prawie 400!

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękną masz w domu tradycję - kartki świąteczne! :)

    Zapraszam Cię do mojego internetowego kącika na Okiem Barwnej Poetki.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bardzo lubię święta :) Świetne rzeczy przygotowałaś, ja również kupuję woski :)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też raczej kupuję woski. :) W sumie często są nawet lepsze niż świece.
    Moja rodzina już niestety zbytnio nie kontynuuje tej tradycji z kartkami, czasami babcia wyśle jakąś pojedynczą kartkę do dalszej rodziny, ale to tyle. Trochę szkoda.
    Pozdrawiam i zapraszam, http://annie-kathe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świeczki są mega drogie, a wosków jeszcze nie miałam okazji zobaczyć :) Uwielbiam pierniczki!

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne zdjęcia i fajny post!
    Zapraszam do siebie!
    wisienka99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne zdjęcia i fajny post!
    Zapraszam do siebie!
    wisienka99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń