Social Media

wtorek, 1 grudnia 2015

TAG ŚWIĄTECZNY

❄️❄️❄️❄️

Hej kochani,

zapraszam Was na pierwszy post świąteczny, pisałam już o tym na facebook-u, ale jeśli ktoś nie widział to przypominam, że w grudniu będą pojawiać się posty dwa razy w tygodniu.
Nie ukrywam, że to dla mnie dość duże wyzwanie, ale mam nadzieję, że podołam. Trzymajcie kciuki.
Dzisiaj na początek mam dla was świąteczny tag.

1. Jaki jest twój ulubiony świąteczny film?
   Chyba nikogo to nie zdziwi że powiem, że jest nim Kevin sam w domu, ale jeśli chodzi o polskie filmy to moim ulubionym jest Listy do M, polecam obejrzeć ten film bo jest zarówno śmieszny jak i wzruszający.

2. Jaki jest twój ulubiony świąteczny kolor?
   Najbardziej ze świętami kojarzy mi się czerwień i złoto 

3. Jaka jest twoja ulubiona potrawa wigilijna?
  Na pierwszym miejscu są pierogi z kapustą i grzybami, uwielbiam je jeść i jadam je tylko we wigilie, chyba że coś zostanie to wtedy też po :) Również lubię makiełki, makowiec i pierniczki 

4. Jaki jest twój ulubiony świąteczny zapach?
   Najbardziej z klimatem świątecznym kojarzy mi się jabłko i cynamon

5. Jaka jest twoja ulubiona ozdoba świąteczna?
  Najbardziej lubię zakładać światełka, dzięki nim tworzy się cudowny klimat.

6. Jaka jest twoja ulubiona świąteczna piosenka?
   Szczerze mówiąc uwielbiam wszystkie świąteczne piosenki i te polskie jak i te zagraniczne.

7. Piszesz list do świętego Mikołaja?
   Już nie, ale kiedyś pisałam listy, natomiast teraz mówię bliskim co bym chciała dostać 

8. Jak się ubierasz na kolacje wigilijną?
  Zawsze staram ubierać się bardzo elegancko, zazwyczaj jest to sukienka (pojawi się post ze stylizacjami)

9. Lubisz chodzić na zakupy świąteczne, kupować prezenty?
   Lubię, ale tylko gdy mam określoną listę zakupów co komu mam kupić pod choinkę, w tym okresie    nie lubię chodzić po centrach handlowych nie mając określonego celu.

10. Jaki jest twój ulubiony gadżet na zimę ?
      Zdecydowanie jest to kubek termiczny w którym robię sobie gorącą herbatkę do szkoły.

❄️❄️❄️❄️

Jeśli macie chęć odpowiedzieć na te pytania, to piszcie w komentarzach, chętnie poznam wasze odpowiedzi 

❄️❄️❄️❄️

Zapraszam na instagrama:  https://www.instagram.com/marcysska/
snapchata; marcysska


10 komentarzy:

  1. Ja również bardzo lubię pierogi z kapustą i grzybami. :) Zastanawiam się, co to są makiełki. :)
    http://wygladala-agnieszka.blogspot.com/2015/12/nowy-poczatek.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Makiełki jest to potrawa wigilijna robiona z makaronu, bakalii, maku, miód, są słodkie i przepyszne :)

      Usuń
    2. Makiełki jest to potrawa wigilijna robiona z makaronu, bakalii, maku, miód, są słodkie i przepyszne :)

      Usuń
  2. Też kiedyś pisałam listy do Świętego Mikołaja :)
    Super post!

    http://onelife-onesize.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Na wszystkie pytania odpowiedziałam tak samo jak ty XD świetny post, daje obs i zapraszam do siebie :)
    http://viintagegirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja także uwielbiam listy do m, Kevin to tradycja :D

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Kevin sam w domu <3, nie wyobrażam sobie wieczoru po wigilii bez Kevina :D 2. Czerwień, złoto, zielony
    3. Barszcz z uszkami mmm :D
    4. Zapach jedzenia na święta hahahaha
    5. Zdecydowanie choinka :D
    6. All i want for christmas is you , lalalalala :D
    7. Wyrosłam z tego :D
    8. Przeważnie ubieram koszulę.
    9. Uwielbiam kupować świąteczne prezenty, już się rozglądam za różnymi propozycjami.
    10. Talerz, z makówkami haha :D
    Fajne to było ;) Zapraszam do mnie
    http://sandramitulablogger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też uwielbiam "Listy do M", ostatnio byłam na drugiej części :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. 1.Kevin sam w NY
    2.złoto,czerwień,zieleń,srebro
    3.Krokiety
    4.zapach piernika

    OdpowiedzUsuń