Social Media

wtorek, 13 października 2015

Produkty do brwi

Hej kochani :)

Dziś przychodzę do Was z moimi ulubionymi produktami kosmetycznymi. Bardzo lubię testować nowe produkty do brwi. Odkąd zaczęłam je malować, mam bzika na ich punkcie. Wykonując swój makijaż nie mogę ich pominąć, poświęcam na ich malowanie chyba najwięcej czasu.  Twarz z pomalowanymi brwiami wygląda o wiele lepiej, jest bardziej wyrazista, a makijaż wygląda na spójny. Dziś chciałam Wam pokazać moje ulubione produkty.

Moim ulubionym produktem, po który najczęściej sięgam jest to zestaw cieni z Nyx, natomiast gdy bardzo mi się śpieszy to używam żelu do brwi z Wibo. Ale wszystkie bardzo lubię i na pewno kupię je ponownie :)
A jakie są wasze ulubione produkty? Piszcie w komentarzach.





 1. Cień w kremie z Maybelline Color Tattoo 24h w kolorze Creamy Beige 98 używam go razem z pędzelkiem Zoeva Brow Line 322




 2. Cienie z NYX w kolorze Taupe 03 zawiera 2 cienie z woskiem, używam je z pędzelkiem Sephora 100 Brow filer




 3. Kredka Maybelline Browsatin  kolor Medium brown




 4. Brązujący żel stylizujący do brwi Wibo Stylist


18 komentarzy:

  1. Najlepsze do brwi tylko cienie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja używam cienia z woskiem z oriflame :) Ale mam chęć na ten żel z wibo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja szczerze nie używam nic do brwi.. chyba muszą zacząć. moja mama to tatto kupiła.. może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super produkty! Sama chyba zakupię ten cień w kremie z Maybelline Color Tattoo.
    Świetny wpis!
    Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie efekty dają poszczególne kosmetyki? jest jakaś różnica?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za chwilkę pojawią się zdjęcia poszczególnych produktów na moich brwiach :)

      Usuń
  6. Musisz zainwestować trochę czasu w naukę o projektowaniu stron internetowych. Gadżety po prawej stronie zlewają się z postem. Musisz zmniejszyć ten obrazek i co najważniejsze, przed każdą publikacją zobacz jak to wygląda na podglądzie żeby uniknąć czegoś takiego w przyszłości. Jestem doświadczoną blogerką i coś takiego naprawdę razi w oczy oraz straszy potencjalnych nowych czytelników

    Z brwiami akurat nie mam większych problemów, naturalnie mi się bardzo fajnie układają i nie chcę tego zmieniać.
    Pozdro.
    http://dziennikidestiny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam o tych kosmetykach, jednak ja nie używam żadnych produktów do brwi :) Ale post bardzo przyda mi się na przyszłość :)

    http://follow-dreamss.blogspot.com/2015/10/gory-swietokrzyskie.html

    OdpowiedzUsuń
  8. No, no fajne efekty :) a co byś poleciła dla blondynek? Parę razy podkreślałam brwi, ale właściwie nie byłam pewna, czy przy moim kolorze włosów wyglądałam z tym fajnie, czy nie.

    Zapraszam do odwiedzin www.helukabel-sklep.pl/blog, za każdy kom będę wdzięczna i z pewnością jeszcze do Ciebie zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdź Maybelline Color Tattoo w kolorze permanent taupe lub jak wolisz malować brwi cieniami to z Golden Rose np 102 lub 104

      Usuń
  9. Skusiłabym się na ten żel z wibo ;) Ja maluje brwi na razie tuszem ;)
    with-ideas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie używam nic do brwi, według mnie nie potrzebne to na co dzień.
    Było by mi miło jak byś wpadła na mojego
    bloga i zostawiła po sobie ślad. Pozdrawiam.

    http://wiktoriaolczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy blog !
    http://blackqblack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ja brwi nie maluje ale coraz bardziej mam na to ochotę, więc jak będziesz miała czas to chętnie obejrzę jakiś film instruktażowy :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Cienie do brwi są idealne. Sama używam, może z innej firmy, ale ogólnie wychodzi cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja używam zwykłego cienia z Inglota i jest mega, bez zażutu. Trzyma się cały dzień.

    Zapraszam: http://sandramitulablogger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń