Social Media

poniedziałek, 28 września 2015

Hello Autumn !

Hej kochani :)

Dziś przygotowałam dla Was prosty, elegancki jesienny strój. Prosta sukienka na długi rękaw z bardzo fajnym dekoltem, do tego moja ukochana kurtka z eko-skóry, czarne grubsze rajstopy i do tego botki z jednym z najmodniejszym w tym sezonie akcentów czyli frędzle. Dodatki jakie wybrałam to mój ulubiony zegarek z którym się nie roztaję i torba w jesienne kolory.







fot. Kinga Sobczak

kurtka / jacket - Reserved | sukienka/ dress-Zara | buty / shoes-Vices | torba / bag -New look

22 komentarze:

  1. Bardzo ładnie w tym wyglądasz, idealne na jesień. Ładnie się ta stylizacja na Tobie prezentuje :)
    Zapraszam do mnie :) https://hiszpanna.wix.com/hiszpanna

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna kurtka :) gdzie kupiłaś ? bo bardzo mi się podoba.
    zapraszam do mnie http://subtelneemocjee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post! A tymczasem zapraszam również do siebie :) KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kurtka :) Bardzo praktyczna stylizacja na jesień - ani nie za zimno, ani nie za ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczna kurtka, idealna do jesiennej pogody 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna stylizacja ^^

    Pozdrawiam,
    wearealive111.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietna stylizacja i piękne buty! Skradłabym ci je ;)

    http://with-ideas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna stylizacja . Pastki to zdecydowanie coś co uwielbiam ostatnim czasem . Zapraszam do siebie orchixn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pasuje do Ciebie ta stylizacja, ja zamieniłabym buty, ale jest ok :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Niezły look ;) Czy to Park Ocalałych?

    OdpowiedzUsuń
  11. swietne botki z fredzlami, hit sezonnu ;)
    http://dreamaboutvogue.blogspot.com/2015/10/khaki-jacket.html

    OdpowiedzUsuń
  12. podoba mi się sukienka i kurta jest świetna, nie połączyłabym tego jednak z brązem chociaż botki same w sobie są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super look, kocham ramoneski :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne zdjęcia i stylizacja :).

    OdpowiedzUsuń