Social Media

czwartek, 9 lipca 2015

Brązowe smoky eyes

Hej kochani

Dzisiaj postawiłam znowu na mocne oko. Tym razem na brązy. Do takiego mocnego makijażu oka warto nałożyć jakąś delikatną pomadkę czy błyszczyk. Wtedy makijaż nie będzie wyglądał na ciężki. Do makijażu oka użyłam nową paletę cieni z lovely, którą kupiłam w rossmannie za jakieś 15 zł. Za jakiś czas na pewno pojawi się ich recenzja. 




LISTA PRODUKTÓW / PRODUCTS USED :

Podkład/Foundation; AVON extralasting (shell)
Korektor/Concealer; Catrice (010)
Puder/Powder; Bell HD
Róż/Blush: Bell 2skin (053)
Brwi/Brow: NYX cienie do brwi (03), Wibo eyebrow stylist
Cienie/Eyeshawdow: Lovely nude make up kit 
Tusz/Mascara: AVON Big&Daring Volume
Usta/Lipstick: Manhattan (95D) i/and AVON (caressing coral)

14 komentarzy:

  1. Łaał, umiesz się malować *.*
    Pozdrawiam,
    niecodzienniezwykle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne makijaże! Chciałabym tylko aby było tu więcej zdjęć i aby były większe :) Trzymaj tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny, dobrze zrobiony makijaż! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na razie jestem fanką kreski czarnej, może kiedyś skuszę się na cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super post, jesteś piękna! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Makijaż oka nawet, nawet :) Za pomysł +
    Ale to co dzieje się po okiem, odstrasza mnie skutecznie. Za jasny odcień!
    Ostatnie pytanie.. Czemu nie zmatowiłaś twarzy? Utrwal puder płynny, zawsze pudrem w kompakcie/sypkim itp. Błyszczysz się strasznie, w tym negatywnym znaczeniu
    Pozdrawiam & Zapraszam
    www.kosmezyka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi że makijaż ci się nie podoba . Podkład przypudrowałam pudrem w kamieniu, niestety przy temperaturze powyzej 30'C ciężko się nie świecić. Rozumiem że błyszczenie na mojej twarzy ci sie nie podoba, szanuje to, natomiast ja wole się świecić niż mieć wielką tapetę i wielki mat na twarzy. Zapraszam do kolejnych postów :)

      Usuń
  7. Uwielbiam taki makijaż oczu, brązy to mój absolutny faworyt na każdą pogodę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Według mnie Twój makijaż wyszedł przepięknie:)
    http://monika-haczyk.blogspot.com/2015/07/summer-wishlist-from-lucluc.html
    Czy mogłabyś poklikać w linki? Byłabym baaardzo wdzięczna!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie współgra z Twoim kolorem oczu ;) ja niestety zawsze mam problem z wykonaniem tego typu makijażu :(
    www.fajna-sprawa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Brwi wydają mi się być za mocne

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz <3
    super blog :)
    http://zaczytanyksiazkoholik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne włosy, no i masz cudną urodę i rysy twarzy.
    Profesjonalny makijaż, świetny post.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeśli będziesz kiedyś przypadkiem we Wrocławiu to koniecznie zapraszam do siebie na zdjęcia! ^^

    OdpowiedzUsuń