Social Media

piątek, 12 lutego 2016

Pomysły walentynkowe

Hej kochani,

już w niedzielę są walentynki, dzień zakochanych i w związku z tym przesyłam wam pomysł Panom i Panią na ten piękny dzień. Motywem przewodnim są serca, które chyba nikogo nie dziwią, że to one w tym poście przeważają.

Pierwszy pomysł jest dla pań, które lubią malować paznokcie. Lakiery jakich użyłam to lakiery hybrydowe z semilac (numery pod zdjęciami) natomiast jeśli nie macie hybryd możecie użyć zwykłych lakierów np Astor 131 i Essie bahama mama



semilac: 028 classic wine i 137 cinamon coffee

Kolejny pomysł jest bardziej skierowany dla panów, ale dla pań również, bo przecież my kobiety też lubimy sobie dogadzać :) Śniadanko podane do łóżka to piękny początek dnia. Ja zrobiłam jajecznice i chleb, który wyciełam w kształcie serca. Takie proste śniadanie, podane w taki piękny sposób zawsze smakuje najlepiej.




Do takiego pysznego śniadania idealnie pasuje świeżo wyciskany sok z pysznych i zdrowych owoców i warzyw. Podany z różowymi słomkami w serduszka, które możecie dostać w Tigerze. Jeśli nie macie za dużo pieniędzy pyszne i słodkie raffaello będzie dobrym rozwiązaniem i dopełnieniem pięknego śniadania.  Mój sok jest z bananów, brzoskwini i marchwi


Kochani życzę wam udanych, romantycznych walentynek z ukochanymi osobami :) Dajcie znać jakie macie plany na walentynki

12 komentarzy:

  1. Ciekawy wpis,kreatywne pomysły :)
    Pozdrawiam
    www.sebawear.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kreatywne pomysły, ale najbardziej ujęły mnie paznokcie, są przepiękne! Pozdrawiam
    xfromtheotherside.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne pazurki! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. mhmmm jajecznica... ja bym jeszcze ten chlebek ztostowała :)
    a paznokcie piękne, śliczne serduszka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne i ciekawe pomysly :)
    Paznokcie sa super :)
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja w prawdzie walentynek nie obchodzę ale pomysły są genialne i z pewnością z nich skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię walentynek, ale wpis bardzo interesujący! :)
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne pomysły, a tak wgl bardzo mi sie podobają paznokcie !! <3 Równeież udanych walentynek :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne pomysły *-*
    Chyba zrobi sobie takie paznokcie <3
    Pozdrawiam oraz obserwuje
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajne pomysły :)
    śliczne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kreatywne pomysły, chociaż post czytam już po walentynkach, to z pewnością wykorzystam go na przyszły rok :)
    Zapraszam do siebie :))
    princess-aim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne paznokcie:)
    http://clauddfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń