Social Media

piątek, 26 lutego 2016

Jak makijaż nas zmienia

Hej kochani,

dziś przychodzę do Was z dziwnym makijażem, jest on tylko na połowie twarzy. Chciałam pokazać jak dzięki makijażowi możemy zmienić swój wygląd. Robiąc ten makijaż użyłam wielu produktów, których nie używam na co dzień, lecz na jakieś wieczorne wyjścia.  Szczerze mówiąc, zdjęcia trochę mnie śmieszą, ale trochę uśmiechu nie zaszkodzi :)




LISTA PRODUKTÓW / PRODUCTS USED :
Podkład/Foundation: REVLON Colorstay (Buff)
Korektor/Concealer: Loreal True Match (Ivory)
Puder/Powder; AVON CC ideal flawless
Rozświetlacz/Highlighter : Mysecret face illuminator powder
Bronzer/Bronzer: Bronzer DIY (link)
Róź/Blush: Bourjois (sienne)
Brwi/Brow: Maybelline Color Tattoo 24h (Creamy Beige 98)
Żel do brwi/ eyebrow stylist: Wibo
Cienie/Eyeshawdow: Too Faced Chocolate bar semi-sweet
Tusz/Mascara: Rimmel Lash Accelerator
Sztuczne rzęsy/False eyelashes: Ardell (demi wispies)
Pomadka/Lipstick: AVON Matte (Grape)


27 komentarzy:

  1. Woow :D Świetny pomysł na post! Bardzo mi się spodobało! Widać mega różnice! :D ♥

    http://pisanefioletowymatramentem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz bardzo popularny- zwłaszcza na yt- jest tag "the power of makeup", gdzie dziewczyny właśnie tak jak Ty, malują jedynie pół twarzy. Moje zdanie na ten temat jest takie, iż we wszystkim trzeba zachować umiar. Makijaż ma poprawić mankamenty naszej urody i przykryć ewentualne niedoskonałości. Nie rozumiem osób, które próbują domalować sobie pół twarzy, przez co- po zmyciu mejkapu są nie do poznania. W dodatku- robią to na co dzień.
    Abstrahując, muszę napisać,że myślałam, że to naturalne rzęsy! Dopiero po przeczytaniu opisu i dokładnym spojrzeniu na zdjęcie zobaczyłam, że to doklejka. Musisz być mistrzynią w ich zakładaniu!

    Zapraszam Cię również do mnie, gdzie sprawdzam, czy istnieje tańszy zamiennik kultowego kremu Effaclar Duo+ : http://maginspires.blogspot.com/2016/02/tanie-rozwiazanie-effaclar-duo.html Pozdrawiam ciepło! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz widzę taki post i przyznam że jest genialny ! Super! różnica :D Kolor szminki śliczny :) lifeblondes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, duża różnica, świetny makijaż ale bez makijażu też świetnie wyglądasz! Cudowny kolor szminki! Czekam na kolejne posty!

    ksiezycova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy wpis! Makijaż i dziewczyna nie do poznania !
    POZDRAWIAM MALWA

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajna przemiana! Pierwszy raz widzę taki post :) Genialny?!

    OdpowiedzUsuń
  7. Makijaż naprawdę zmienia człowieka :)
    Pomysłowo! :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Łoł , bardzo oryginalny pomysł na post ! Niesamowita zmiana.
    http://ba3wa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł! Rzeczywiście makijaż może uczynić cuda.
    tyglysia.blogspot.com(KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie widać różnicę ! Sama się zastanawiam nad takim postem

    OdpowiedzUsuń
  11. makijaż może naprawdę dużo zdziałać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wielki plus za dystans do siebie! ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Taka prawda, makijaż sporo zmienia. Wiem po sobie ale chyba po to jest by "poprawiać" naszą twarz.
    http://nekoworlds.blogspot.com/2016/02/back-to-basics.html

    OdpowiedzUsuń
  15. też chciałam kiedyś coś takiego zrobić na sobie :P wtedy różnicę widać najlepiej :) pozdrawiam! http://kreconowlosaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja raczej jestem przeciwniczką makijażu. Wole swój naturalny wygląd. Bardzo rzadko stosuje cokolwiek, ewentualnie jak mam jeszcze chwilę do wyjścia to trochę szminki nałożę. Nie wiem czemu, ale jak ktoś ma zbyt mocny makijaż to mam wrażenie, że nosi maskę i coś pod nią ukrywa.
    Pozdro.
    http://dziennikidestiny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj tak, makijaż to nasza kobieca magiczna różdżka ;) Znajomość jego tajnik czasem bardzo się przydaje.
    __________________
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Super post :) http://sayaen.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow! Ja maluję się tylko czasami i to bardzo delikatnie.
    Makijaz to super sprawa! Można przykryć to co nam przeszkadza, a wyeksponować to co nam się podoba!
    http://sweetchilisweet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Tego typu posty sa popularne na YouTube,na blogu jeszcze nie widziałam :) bardzo duża różnica :) Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  21. To prawda, makijaż bardzo zmienia :) świetny post:)
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluje świetnego bloga.
    Chętnie podejmę z Tobą współpracę.
    Proszę o kontakt na maila:
    info@paywin.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. makijż poprawia nasze samopoczucie :)

    OdpowiedzUsuń