Social Media

środa, 23 września 2015

Jesienna kosmetyczka

Hej kochani !

Dziś jest 23.09 to oznacza, że mamy pierwszy dzień jesienni. Ktoś się cieszy?
Powiem Wam szczerze, że ja tak, lubię jesień może nie tak bardzo jak wiosnę, czy lato, ale moim zdaniem jesień ma swój urok. W najbliższym czasie pojawią się posty o tematyce jesienni. Tą serię chcę zacząć moim niezbędnikiem (must-have) na jesień jeśli chodzi o kolorówkę.

Pierwszymi najważniejszymi kosmetykami jesienią, są to pomadki. Kolory typu fuksja czy koralowy chowam głęboko do toaletki, idą w sen zimowy aż do wiosny. Na ich miejsce wchodzą pomadki ciemny nude (w tonach brązu), bordowe. Poniżej przedstawiam wam moje 3 ulubione kolory.




(Od lewej Golden Rose Vision lipstick -127,  Avon-Mate Grape, Wibo - 2)

Kolejnym produktem który znajduje się w mojej kosmetyczce na jesień jest to różo bronzer z Bourjois. Jesienią odchodzę od róży w kolorach pomarańczy czy bronzerów. Chodź nie mówie bronzerom do widzenia.


(Bourjois - 85 Sienne)
Kolejnym produktem są to matowe cienie w odcieniach szarości czy brązach. Czasem użyję jakiś perłowych cieni, ale na co dzień używam matowych cieni.

(Makeup Revolution Essential Matte)
Ostatnimi produktami, mniej kosmetycznymi są to ciemne lakiery do paznokci. Bordo czy ciemny szary kojarzą mi się z jesienią dlatego gdy już przyjdzie wyciągam je a kolory pastelowe czy bardziej neonowe chowam do szafki.

(Od lewej Essie- Bahama mama, OPI- Peel here, Rimmel-711 Punk Rock)

To są moi kosmetyczni faworyci na jesień, a jacy sa wasi ? Piszcie w komentarzach oraz jakie posty związane z tematyką jesienną chcielibyście zobaczyć


20 komentarzy:

  1. Lakier Essie Bahama mama mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko w pięknych kolorach :) u mnie również zawitały szminki w takich odcieniach, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna zestaw:)

    http://sisteerfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się kolor Essie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo spodobał mi się lakier z Essie :)
    Muszę się zastanowic nad zakupem tego produktu :)
    Obserwuję i serdecznie zapraszam do siebie ;*

    duusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne kolory :-) ją już zmieniam też zapachy na slodsze :-)
    Widze że szał swieczkowy ogarnął nie tylko mnie ;-)
    http://k24-7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie najbardzije spodobał się lakier z opi ma piękny kolor! idealny na jesień

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne kolory :)
    Uwielbiam świeczki :)

    http://magdalenblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kolory tych szminek ♥ bardzo fajnie zrobione zdjęcia, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. kolorki genialne i zachęciłaś mnie do tego bronzera :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny post

    mam dość blogów na blogger, chce udowodnić że na platformie tumblr.com , można prowadzić bloga. Prowadzę bloga gdzie dodaje swoje stylizację, fotografie itp. . Serdecznie zapraszam na mojego bloga : http://eskucinska.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne kolorki idealne na tą porę roku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesień to pora ciemnych kolorów . Uwielbiam Lakiery Essie :)
    Mój Blog [klik]

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne odcienie szminek. Paleta revolution jest świetna :)
    alexlovesweet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystko w kolorach jesieni :) Ja lubię rozjaśnić choć trochę te ponure dni jakimś wesołym, intensywnym, czy jasnym kolorem, polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. pomadki i paletka cudowne ;) buziaki ;* http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowne pomadki *-*
    aleksandraaa6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. ładne rzeczy

    Najbardziej wybieraną platformą jest blogger , ja zaś wybrałam mniej znaną. Chce wszystkim udowodnić że na tej platformie można prowadzić bloga : zapraszam do mnie http://eskucinska.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ladne rzeczy :) jeszcze ta paleta z cieniami w odcieniach jesieni *_*

    OdpowiedzUsuń