Social Media

czwartek, 13 sierpnia 2015

Wpadki makijażowe

Hej kochani :)

Do tej serii postów skłoniła mnie moja przyjaciółka, która poprosiła bym napisała post o cielistych pomadkach. Stwierdziłam, że to jest dobry pomysł, żeby od tego postu zacząć nową serie na moim blogu o wpadkach makijażowych .

Wpadki makijażowe część 1:
Cieliste pomadki.

Pierwszą wpadką jest malowanie ust na kolor nude. Bardzo często cieliste pomadki, mylimy z kolorem ciała czy podkładu lub korektora. Kolor nude to nasz naturalny odcień ust. Gdy malujemy usta na tzw kolor nude myśląc, że wtedy podkreślicie makijaż oka. Za jasna, "trupia" pomadka sprawia, że wygladamy jak topielica. Pomadki nude nie muszą wyglądać jak trupie usta. Nie mylcie odcieniu pomadki nude z kolorem korektora.



Zdjęcia ust pomalowanych korektorem




Zdjęcia ust pomalowane pomadkami w odcieniu nude :

Pomadka; MAC Angel

 Pomadka: Wibo Eliksir 05

Dajcie znać co w sądzicie na temat malowania ust korektorem i jeśli macie pomysły na kolejne wpadki makijażowe piszcie w komentarzach pod postem :)

5 komentarzy:

  1. Usta malować korektorem jeszcze tego nie słyszałam ale nie jestem "za" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam nigdy, że to korektorem ale widziałam nie raz jak chodzą - twarz czarna, szyja biała i usta białe :D aż chce się zrobić zdjęcie chodzącej porażki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie słuszałam o malowaniu ust korektore, ale dość śmiesznie to wyglada i nie jestem za takim czymć!
    Zapraszam na nowy post http://mojemysli-agniecha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam 'nudziakowe' kolory na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog :)

    Obserwuje i liczę na to, że tobie również spodoba się mój blog i zrobisz to samo :)

    maarzycieelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń